Czy warto kupić ekspres do firmy?

Pomimo pojawieniu się na rynku szerokiej oferty wynajmu ekspresów do kawy na potrzeby firm, nadal wiele podmiotów podejmuje decyzję o zakupie własnego sprzętu. Taki wybór wydaje się solidnie poparty, bo pomimo wysokiego kosztu zakupu, później musimy ponosić jedynie opłaty związane z ewentualnymi usterkami. Jednak w wielu kwestiach zalety kupna są obalane przez lepsze rozwiązania oferowane przez dzierżawców. Czy więc na pewno warto kupować ekspres do firmy?

Kosztowna utylizacja

Ceny profesjonalnych ekspresów do kawy są wysokie i nie ulega to wątpliwości. Jeśli jednak zdecydujemy się na tańszy sprzęt to możliwe że będzie on mniej trwały, a koszta i tak będą wyższe bo będziemy musieli kupić nowy. Dodatkowo zepsutego ekspresu nie wyrzucimy po prostu na śmietnik. Takie urządzenie musi zostać we właściwy sposób zutylizowane, co pociąga za sobą kolejne koszta. Gdy  natomiast urządzenie dzierżawimy to firma, która nam je wypożycza zlikwiduje sprzęt, a nam zapewni nowy. 

Duża eksploatacja

Rozważając zakup takiego sprzętu na potrzeby firmowe warto pamiętać, że przy  znacznej ilości pracowników urządzenie takie będzie silnie eksploatowane. Jeśli sprzęt jest wypożyczony to usterkami i konserwacją zajmuje się firma, której to zlecamy, przy zakupie zaś sami jesteśmy odpowiedzialni za urządzenie. Więc jeśli marzy nam się kawa espresso lub latte w pracy i chcemy sprawić przyjemność pracownikom, warto przeanalizować, co będzie nam się bardziej opłacało. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *